Nerandu žaislo/detalės, o jau beldžiasi kurjeris į duris, ką daryti?

Nesijaudinkite – įdėkite visas detales, kurias randate. Pametus žaislą arba detalę įvykį reikia užregistruoti savo paskyroje. Prisijunkite prie savo paskyros, spustelkite “Pagalba” ir pasirinkite…

Sustabdžiau narystę, noriu grąžinti siuntą, kaip tai daryti?

Padarius narystės pertrauką, atskiru pranešimu gausite DPD paštomato koduką, su kuriuo lengvai galėsite grąžinti turimą dėžutę. Tiesiog pasirinkite Jums patogiausią DPD paštomatą, suveskite gautą…

Kaip pakeisti pristatymo adresą ir laiką, kai siunta jau išsiųsta?

Siuntos pristatymo laiką ir datą patogiai galite keisti DPD išsiųstoje žinutėje pasinaudodami siuntos valdymo nuoroda.

Kaip sekti savo siuntos statusą?

Įsitikinkite, kad Jūsų narystė sėkmingai atsinaujino ir Jums buvo išsiųsta nauja dėžutė. Išsiuntus Jums dėžutę išsiuntėme laišką su Jūsų siuntos numeriu. Patikrinkite, kokią informaciją…

Kurjeris vis neatveža naujos dėžės, ką daryti?

Išsiuntus Jums dėžutę išsiuntėme laišką su Jūsų siuntos numeriu (siuntos numerį galite matyti ir prisijungę prie savo paskyros). Patikrinkite, kokią informaciją matote siuntos numerį…

Noriu pasiderinti pristatymo datą, ką daryti?

Jeigu žinote, kad dėžutės atkeliavimu metu Jūsų nebus namuose, tačiau artimiausios savaitės laikotarpiu galėsite priimti siuntą – kviečiame pasinaudoti nuoroda, kurią rasite DPD atsiųstoje…

Kaip pakeisti adresą?

Jeigu pasikeitė Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta – savo adresą galite pakeisti savo paskyroje. Prisijunkite prie savo paskyros, spustelkite “Mano narystė”. Prie pasirinkto plano spauskite…

Kodėl norite atšaukti narystę?

Loading...