DUK

Turite klausimų? Turime atsakymus!

Gavau dovanų kuponą, kaip jį panaudoti?

Jau turite narystę ir gavote dovanų kuponą. Ką daryti? Tokiu atveju susisiekite su mumis el. paštu, pateikdami dovanų kupono numerį – visu kitu pasirūpinsime…

Noriu pasiderinti pristatymo datą, ką daryti?

Jeigu žinote, kad dėžutės atkeliavimu metu Jūsų nebus namuose, tačiau artimiausios savaitės laikotarpiu galėsite priimti siuntą – kviečiame pasinaudoti nuoroda, kurią rasite DPD atsiųstoje…

Kaip pakeisti mokėjimo kortelę?

Atnaujinti mokėjimo kortelės duomenis arba pakeisti kortelę galite savo paskyroje. Prisijunkite prie savo paskyros ir spustelkite keisti kortelę. Pridėkite naują ir ištrinkite seną atsiskaitymo…

Kaip atšaukti narystę?

Savo narystę valdyti ir atšaukti galite savo paskyroje. Prisijunkite prie savo paskyros, spustelkite “Mano narystė” ir tuomet “Atšaukti”. Jūsų narystė bus nutraukta tik pasibaigus…

Neatvyksta kurjeris paimti dėžės. Ką daryti?

Sustabdžius ar nutraukus narystę buvote informuoti apie kurjerio atvykimo dieną, tačiau jeigu tą dieną kurjeris neatvyko ir su jumis nesusisiekė dėl siuntos paėmimo –…

Kaip pakeisti adresą?

Atnaujinta 27 sausio, 2023 Jeigu pasikeitė Jūsų nuolatinė gyvenamoji vieta – savo adresą galite pakeisti savo paskyroje. Prisijunkite prie savo paskyros, spustelkite “Mano narystė”.…