Kurjeris vis neatveža naujos dėžės, ką daryti?

Kurjeris vis neatveža naujos dėžės, ką daryti?

Išsiuntus Jums dėžutę išsiuntėme laišką su Jūsų siuntos numeriu (siuntos numerį galite matyti ir prisijungę prie savo paskyros). Patikrinkite, kokią informaciją matote siuntos numerį įvedus DPD sistemoje arba Omniva sistemoje. Jeigu gavote žinutę su pristatymo laiku – kreipkitės tiesiogiai į Jums priskirtą DPD kurjerį. Jeigu žinutės negavote – dėl siuntos pristatymo kreipkitės į DPD klientų aptarnavimo centrą el. paštu kas@dpd.lr arba skambinkite tel. +370 521 06 777. Jei siuntas pasirinkote gauti Omniva paštomatu, kreipkitės el.paštu info@omniva.lt arba tel. +370 700 55077.

Parašykite komentarą