Lavinamos savybės
Atminties lavinimas
Bendravimo įgūdžiai
Koncentracija
Kūrybiškumas
Loginis mąstymas
Pasaulio pažinimas
Priežasties-pasekmės ryšys
Problemų sprendimo įgūdžiai
Rankos-akies koordinacija
Stambioji motorika
Vaizduotė

Rinkinį sudaro

Kendama

Kendama – jau klasika tapęs žaidimas, mesiantis iššūkį ne tik vaikams, bet ir visiems šeimos nariams. Žaidimo tikslas yra užmesti kamuoliuką ant vieno iš kaušelių ar smaigalio. Žaidimas lavina stambiosios motorikos ir strateginio mąstymo įgūdžius. Nenaudoti esant arti kitiems žmonėms, gyvūnams ar prie dužių daiktų. Taip pat rekomenduojama pradėti žaisti su trumpesne virvele (žaisti tik su tėvų priežiūra).

Planetų žaidimas

Ar pavyks surinkti maksimalų taškų skaičių – 5000 bei pasiekti Pluto planetą? Kiekvienas žaidėjas turi 5 bandymus, iš šių bandymų atrenkami trys geriausi ir susumavus išrenkamas laimėjęs žaidėjęs. Treniruokite reakcijos greitį, atidumą, koncentraciją bei motoriką! Kad būtų dar smagiau – prieš pradėdami žaidimą, sugalvokite prizą, kurį laimės žaidimo nugalėtojas.

Kaip žaisti: sudėkite metalinius pagaliukus vieną prie kito ir uždėję metalinį kamuoliuką, leiskite jam nuriedėti į galą. Po truputį praskiečiant pagaliukus, stebėkite, kaip rieda Jūsų kamuoliukas bei stenkitės, kad kamuoliukas pasiektų kuo didesnį taškų skaičių!

Stalo žaidimų rinkinys

Medinėje dėžėje net 4 smagūs, įtraukiantys žaidimai: gyvatės ir kopėčios, kryžiukai-nuliukai, šaškės ir tiddly winks. Šie žaidimai ne tik dovanoja smagų laiką, tačiau ir kviečia tobulinti klubiečių įgūdžius: kantrybę, koncentraciją bei loginį mąstymą.

Kaip žaisti kiekvieną iš jų?

GYVATĖS IR KOPĖČIOS

  1. Šio klasikinio žaidimo tikslas – kuo greičiau pasiekti 100-ąjį langelį.
  2. Kiekvienas žaidėjas pasirenka savo spalvos figūrėlę.
  3. Pirmas žaidėjas meta kauliuką bei eina į priekį tiek langelių, kiek rodo ant kauliuko iškritusių taškų. Jeigu jis sustoja ant langelio, kuriame yra nupiešta kopėčių apačia, jam pasiseka ir jis turi pakilti jomis aukštyn. Jei sustoja ant langelio, kuriame yra gyvatės galva, tuomet turi nusileisti žemyn iki langelio, kuriame yra gyvatės uodegos galas.
  4. Kiti žaidėjai vienas po kito paeiliui atlieka tuos pačius veiksmus.

KRYŽIUKAI-NULIUKAI

  1. Tai dviems žaidėjams skirtas žaidimas.
  2. Vienas žaidėjas pasirenka nuliukus, kitas – kryžiukus. Žaidėjai eina paeiliui.
  3. Laimi tas, kuris pirmas užpildo pilną eilutę, stulpelį ar įstrižainę savo pasirinktu simboliu.

ŠAŠKĖS

  1. Žaidėjų tikslas šaškėse – nukirsti visas priešininko šaškes arba sudaryti tokią situaciją, kad priešininkui nebeliktų ėjimų.
  2. Šaškės žaidžiamos paeiliui, po vieną ėjimą ant juodos spalvos langelių. Žaidimą pradeda šviesiosios (jei nesusitarta kitaip) ir einama tik įstrižai, po vieną langelį (taip vaikšto paprastos šaškės, nevirtusios damomis).
  3. Priešininko šaškė nukertama peršokant per ją, kirtimas yra privalomas ir gali būti atliktas pirmyn ir atgal. Vieno ėjimo metu gali būti atlikti keli kirtimai, jeigu peršokus šaškę atsiduriama langelyje šalia kitos kertamos šaškės.
  4. Iki galinės linijos („Karalių eilės“) nuėjusi šaškė pavirsta dama (šaškė apverčiama), kuriai suteikiamos papildomos galios – ji gali vaikščioti daugiau negu po vieną langelį iki pat lentos kraštų tiek prieš kirtimą, tiek po jo. Šaškė pavirsti dama gali ir kirtimo metu, jeigu viename iš kirtimo etapų ji atsiduria ant galinės linijos.

TIDDLY WINKS

  1. Žaidime dalyvauja du žaidėjai.
  2. Pasidalinkite spalvotus žetonus pagal jų spalvą arba kiekį.
  3. Spustelėkite mažesnį žetonėlį su didesniu ir spriekite tolyn, bandydami pataikyti į kuo didesnį taškų skaičių.
  4. Labiau patyrusiems žaidėjams rekomenduojama pasidalinti žetonėlius pagal spalvas.
  5. Žaidėjas surinkęs 100 taškų paskutiniu žetono spriegimu – laimi.

Tangrama

Šis dėlionių žaidimas yra kilęs iš senovės Kinijos. Tai dėlionė, sudaryta iš kvadrato, padalyto į 7 skirtingas geometrines figūras.  Nors šių figūrų yra tik 7, tačiau, pasitelkiant vaizduotę, iš jų galima sudėlioti šimtus skirtingų objektų: nuo augalų iki žmonių siluetų. Šio žaidimo pagalba ugdomi ne tik motoriniai gebėjimai, tačiau ir loginis mąstymas, strateginis planavimas, vaizdo ir erdvės suvokimai bei kūrybiškumas.

 

Tangrama žaidžiamas gana skirtingais būdais:

  1. Sudėkite visas kaladėles (nežiūrint į sufleruojančias užuomenas) taip, kad visos tilptų dėžutėje.
  2. Dėžutėje rasite knygelę su skirtingomis užduotėlėmis paveiksliukams sudėti (juodi paveiksliukai), jei užduotėlės sunkiai įveikiamos, knygutės gale nurodytos schemos, kaip teisingai sudėti paveikslėlius
  3. Kurkite savo paveikslėlius iš kaladėlių ar statykite kūrybiškus statinius!

Kodėl norite atšaukti narystę?

Loading...